Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.


Kenelle

  • Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
  • Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt

Hyödyt

  • Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
  • Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
  • Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.

Koulutus alkaa

Päivä(t)

:

H(s)

:

Minuutti(a)

:

Second(s)

Juha Wiskari

Juha Wiskari

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Juha Wiskari, GreatGain Oy. Koulutukseltaan hän on EMBA Aalto yliopistosta ja CMC (Certified Management Consultant authorized by ICMCI). Syventävät opinnot ja tutkimus kohdistuvat kognitiiviseen psykologiaan.

Tutustu koulutukseen tarkemmin sen omalla verkkosivulla

Muut viimeisimmät koulutukset

Excel-perjantai – eniten kysytyt 2022 (1/2 pv) 08.04.2022

Edellinen kerta oli loppuunmyyty - ilmoittaudu heti! Käytä yksi aamu näihin Excel-tietoiskuihin ja säästät seuraavan vuoden aikana vähintään 40 tuntia työaikaa! Tämä webinaarikokonaisuus klo 9-12 sisältää neljä tietoiskua Excelistä!Jokainen Excel-tietoisku kestää...

Kone- ja laitetoimitussopimukset (1/2 pv) 21.04.2022

Vältä nyt ongelmatilanteet koneiden ja laitteiden kotimaan ja ulkomaan kaupassa Suomalaisilla yrityksillä on usein puutteita sopimuksissa. Suuriakin kone- ja laitetoimituksia toimitetaan puutteellisilla sopimuksilla, ja vastuukysymyksiä ei aina ymmärretä. Erityisesti...

Teams-kokouksen kikat ja konstit (90 min) 25.04.2022

Järjestä onnistuneita kokouksia Teamsilla! – Osaatko aktivoida osallistujia ja hyödyntää jaettuja tiedostoja?– Osaatko huomioida organisaation ulkopuolisten käyttäjien rajoitukset?– Osaatko hyödyntää pienryhmiä (breakout rooms)? Teams-kokouksen kikat ja konstit on...

Saavutettavuus digipalveluissa (90 min) 17.03.2022 klo 13:00 – 14:30

Tuotettu yhteistyössä kanssa. Paranna digitaalisten palvelujen laatua – saavutettavuus on asiakaspalvelua Saavutettavuusdirektiivin tavoitteena on varmistaa, että kaikki käyttäjät voivat käyttää julkisia verkko- ja mobiilipalveluja riippumatta henkilökohtaisista...