Lisää tekemisen meininkiä ja kannustavaa ilmapiiriä!
Entä jos työpäiväsi päätteeksi olisivatkin päällimmäisinä aikaansaamisen ja hallinnan tunteet?
Tämä on mahdollista, kun työyhteisössäsi sitoudutaan vähentämään työn henkistä kuormaa läpi koko organisaation.
Henkisesti hyvinvoivat yksilöt ja tiimit saavat paljon aikaan silloin kun ilmapiiri ja toimintatavat tukevat oikeisiin asioihin keskittymistä. Henkisen hyvinvoinnin esteiden purkaminen on myös avain parhaiden työntekijöiden sitouttamiseen.
Kenelle
Henkisen kuormituksen vähentäminen työyhteisössä -koulutus on räätälöity erityisesti lähijohtajille, esihenkilöille, tiimien vetäjille sekä hr-vastaaville. Koulutuksesta on kuitenkin hyötyä kaikille, jotka haluavat lisää eväitä henkisen kuormituksen vähentämiseksi työyhteisössä.
Hyödyt
Saat konkreettisia ja välittömästi käytäntöön sovellettavia vinkkejä, joilla vähennät työn henkistä kuormaa sekä lisäät työssä viihtymistä ja tuottavuutta.
Koulutus alkaa
Päivä(t)
:
H(s)
:
Minuutti(a)
:
Second(s)
Muut viimeisimmät koulutukset
Excel-perjantai – eniten kysytyt 2022 (1/2 pv) 08.04.2022
Edellinen kerta oli loppuunmyyty - ilmoittaudu heti! Käytä yksi aamu näihin Excel-tietoiskuihin ja säästät seuraavan vuoden aikana vähintään 40 tuntia työaikaa! Tämä webinaarikokonaisuus klo 9-12 sisältää neljä tietoiskua Excelistä!Jokainen Excel-tietoisku kestää...
Kone- ja laitetoimitussopimukset (1/2 pv) 21.04.2022
Vältä nyt ongelmatilanteet koneiden ja laitteiden kotimaan ja ulkomaan kaupassa Suomalaisilla yrityksillä on usein puutteita sopimuksissa. Suuriakin kone- ja laitetoimituksia toimitetaan puutteellisilla sopimuksilla, ja vastuukysymyksiä ei aina ymmärretä. Erityisesti...
Teams-kokouksen kikat ja konstit (90 min) 25.04.2022
Järjestä onnistuneita kokouksia Teamsilla! – Osaatko aktivoida osallistujia ja hyödyntää jaettuja tiedostoja?– Osaatko huomioida organisaation ulkopuolisten käyttäjien rajoitukset?– Osaatko hyödyntää pienryhmiä (breakout rooms)? Teams-kokouksen kikat ja konstit on...
Saavutettavuus digipalveluissa (90 min) 17.03.2022 klo 13:00 – 14:30
Tuotettu yhteistyössä kanssa. Paranna digitaalisten palvelujen laatua – saavutettavuus on asiakaspalvelua Saavutettavuusdirektiivin tavoitteena on varmistaa, että kaikki käyttäjät voivat käyttää julkisia verkko- ja mobiilipalveluja riippumatta henkilökohtaisista...
Palaute lähijohtajan työkaluna – juristin vinkit (2,5 h) 06.04.2022
Käytä palautetta myös työoikeudellisena välineenä Kuinka yhdistät monipuolisen ja modernin palautteen hyödyntämisen oikeudellisesti kestäviin ja vastuullisiin menettelyihin?Miten kannattaa toimia, jos palautteen antajalla joskus on johtamisoppien vastaiset ilkeät...