Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.


Kenelle

  • Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
  • Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt

Hyödyt

  • Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
  • Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
  • Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.

Koulutus alkaa

Päivä(t)

:

H(s)

:

Minuutti(a)

:

Second(s)

Juha Porkka

Juha Porkka

MBA, Certified Extended DISC Trainer, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Juhalla on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Tutustu koulutukseen tarkemmin sen omalla verkkosivulla

Muut viimeisimmät koulutukset

Excel-perjantai – eniten kysytyt 2022 (1/2 pv) 08.04.2022

Edellinen kerta oli loppuunmyyty - ilmoittaudu heti! Käytä yksi aamu näihin Excel-tietoiskuihin ja säästät seuraavan vuoden aikana vähintään 40 tuntia työaikaa! Tämä webinaarikokonaisuus klo 9-12 sisältää neljä tietoiskua Excelistä!Jokainen Excel-tietoisku kestää...

Kone- ja laitetoimitussopimukset (1/2 pv) 21.04.2022

Vältä nyt ongelmatilanteet koneiden ja laitteiden kotimaan ja ulkomaan kaupassa Suomalaisilla yrityksillä on usein puutteita sopimuksissa. Suuriakin kone- ja laitetoimituksia toimitetaan puutteellisilla sopimuksilla, ja vastuukysymyksiä ei aina ymmärretä. Erityisesti...

Teams-kokouksen kikat ja konstit (90 min) 25.04.2022

Järjestä onnistuneita kokouksia Teamsilla! – Osaatko aktivoida osallistujia ja hyödyntää jaettuja tiedostoja?– Osaatko huomioida organisaation ulkopuolisten käyttäjien rajoitukset?– Osaatko hyödyntää pienryhmiä (breakout rooms)? Teams-kokouksen kikat ja konstit on...

Saavutettavuus digipalveluissa (90 min) 17.03.2022 klo 13:00 – 14:30

Tuotettu yhteistyössä kanssa. Paranna digitaalisten palvelujen laatua – saavutettavuus on asiakaspalvelua Saavutettavuusdirektiivin tavoitteena on varmistaa, että kaikki käyttäjät voivat käyttää julkisia verkko- ja mobiilipalveluja riippumatta henkilökohtaisista...