Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!
Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.
Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.
Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.
Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.
Kenelle
- Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
- Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt
Hyödyt
- Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
- Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
- Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.
Koulutus alkaa
Päivä(t)
:
H(s)
:
Minuutti(a)
:
Second(s)

Juha Wiskari
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Juha Wiskari, GreatGain Oy. Koulutukseltaan hän on EMBA Aalto yliopistosta ja CMC (Certified Management Consultant authorized by ICMCI). Syventävät opinnot ja tutkimus kohdistuvat kognitiiviseen psykologiaan.
Tutustu koulutukseen tarkemmin sen omalla verkkosivulla
Muut viimeisimmät koulutukset
Power BI – eniten kysytyt 2022 (1/2 pv) 8.3.2021
Automatisoi raportointia Power BI:llä! Sinulle, jonka pitää luoda yhteenvetoraportteja omaan ja/tai muiden käyttöön tai harkitset Power BI:n käyttöönottoa.Et tarvitse Power BI:stä ennestään käyttökokemusta, mutta se helpottaa asioiden omaksumista Tässä...