Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!
Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.
Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.
Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.
Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.
Kenelle
- Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
- Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt
Hyödyt
- Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
- Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
- Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.
Koulutus alkaa
Päivä(t)
:
H(s)
:
Minuutti(a)
:
Second(s)

Juha Wiskari
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Juha Wiskari, GreatGain Oy. Koulutukseltaan hän on EMBA Aalto yliopistosta ja CMC (Certified Management Consultant authorized by ICMCI). Syventävät opinnot ja tutkimus kohdistuvat kognitiiviseen psykologiaan.
Tutustu koulutukseen tarkemmin sen omalla verkkosivulla
Muut viimeisimmät koulutukset
Henkisen kuormituksen vähentäminen työyhteisössä (90 min) 06.04.2022 klo 13:00 – 14:30
Lisää tekemisen meininkiä ja kannustavaa ilmapiiriä! Entä jos työpäiväsi päätteeksi olisivatkin päällimmäisinä aikaansaamisen ja hallinnan tunteet?Tämä on mahdollista, kun työyhteisössäsi sitoudutaan vähentämään työn henkistä kuormaa läpi koko organisaation....
Adoben alkeet: Photoshop, Illustrator ja InDesign (90 min) 07.04.2022 klo 13:00 – 14:30
Suositun webinaarikoulutuksen uusinta! Hyvien kuvien löytäminen ja tekeminen markkinointikäyttöön voi olla haastavaa, mutta mainostoimiston käyttäminen yksinkertaisen kuvan tekemiseen taas liian arvokasta. Webinaarissa päivittäisessä työssä eteen tulevien tilanteiden...
Varoitus työelämässä (90 min) 26.04.2022 klo 13:00 – 14:30
Varoituksen merkitys työntekijälle, työnantajalle ja koko työyhteisölle Työntekijän varoittaminen on yleensä epämiellyttävä tehtävä – ja varoituksen saaminen tuntuu vielä kurjemmalta. Silti toisinaan, jos lievemmät ja lempeämmät keinot eivät tepsi, varoitus kannattaa...
Vastuullinen työkäyttäytyminen (90 min) 28.04.2022 klo 10:00 – 11:30
Kuinka yksintyöskentelystä tulee myös toisistaan huolehtivaa joukkuepeliä Lisää kyvykkyyttä vaikealta tuntuvaan yhteistyön parantamisen työpaikalla. Ja siihen, että todella ymmärrät, miten tärkeitä ihmisten ajatukset ovat. Tuntuuko sinusta? Pahoittiko työpaikalla taas...
Ylläpidä yhteisöllisyyttä ja vahvista sitoutumista etätyössä (90 min) 03.05.2022 klo 10:00 – 11:30
Hyvät käytännöt me-hengen säilymiseen Yhteisöllisyys on noussut tärkeäksi teemaksi osana etä- ja hybridityötä viimeisen puolentoista vuoden aikana. Monessa organisaatiossa on havahduttu siihen, että yhteishenki on alkanut heikentyä eivätkä työntekijät enää sitoudu...