Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.


Kenelle

  • Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
  • Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt

Hyödyt

  • Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
  • Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
  • Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.

Koulutus alkaa

Päivä(t)

:

H(s)

:

Minuutti(a)

:

Second(s)

Juha Wiskari

Juha Wiskari

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Juha Wiskari, GreatGain Oy. Koulutukseltaan hän on EMBA Aalto yliopistosta ja CMC (Certified Management Consultant authorized by ICMCI). Syventävät opinnot ja tutkimus kohdistuvat kognitiiviseen psykologiaan.

Tutustu koulutukseen tarkemmin sen omalla verkkosivulla

Muut viimeisimmät koulutukset

Näin teet suuret kaupat Teamsin avulla (90 min) 10.05.2022

Edellinen koulutus TÄYNNÄ! Kouluttajana Mika D. Rubanovitsch, Suomen johtava myyntivalmentaja Ole moderni huippumyyjä! Myynnin uusi aikakausi – keinot ja taktiikat.  Nyt on aika pysähtyä myynnin perusasioiden äärelle.Tunnistatko sinä työnkuvastasi tilanteet, joissa...