Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!
Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.
Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.
Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.
Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.
Kenelle
- Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
- Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt
Hyödyt
- Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
- Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
- Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.
Koulutus alkaa
Päivä(t)
:
H(s)
:
Minuutti(a)
:
Second(s)

Juha Wiskari
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Juha Wiskari, GreatGain Oy. Koulutukseltaan hän on EMBA Aalto yliopistosta ja CMC (Certified Management Consultant authorized by ICMCI). Syventävät opinnot ja tutkimus kohdistuvat kognitiiviseen psykologiaan.
Tutustu koulutukseen tarkemmin sen omalla verkkosivulla
Muut viimeisimmät koulutukset
One to one -keskustelut – valmentavan johtamisen tehokas työkalu (1/2 pv) 17.03.2022
Minustako huippuleaderi? Valmentajana saat vietyä helpommin hankkeita ja uusia ideoita läpi, tehostat organisaation toimintaa ja pääset tavoitteisiin. Tässä koulutuksessa ajankohtaisina teemoina ovat mm.– Miten valmennan tiimini huippusuoritukseen?– Miten saan heidät...
Näin teet suuret kaupat Teamsin avulla (90 min) 10.05.2022
Edellinen koulutus TÄYNNÄ! Kouluttajana Mika D. Rubanovitsch, Suomen johtava myyntivalmentaja Ole moderni huippumyyjä! Myynnin uusi aikakausi – keinot ja taktiikat. Nyt on aika pysähtyä myynnin perusasioiden äärelle.Tunnistatko sinä työnkuvastasi tilanteet, joissa...
Rehtiä rekrytointia – juristin vinkit onnistuneisiin henkilövalintoihin (90 min) 31.03.2022 klo 13:00 – 14:30
Palkkaa oikein ja vastuullisesti. Työtehtävät, työntekijän kyvyt ja muut ominaisuudet, palkka, koeaika, määräaika, tasa-arvo, julkisuus, salassapito, yksityisyys… Mitä kaikkea oikeudellisesti huomioitavaa ja velvoittavaakin rekrytointeihin liittyy? Entä missä ja...
Pahan mielen sairauslomat – mikä neuvoksi? (90 min) 05.04.2022 klo 13:00 – 14:30
Miten vähentää pahan mielen sairauslomia? Opi ennakoimaan ja reagoimaan! Sairauslomaa esimerkiksi työpaikalla käydyn tiukan keskustelun jälkeen? Kuinka toimia, kun työntekijä ei ole työhaluinen – ja pyrkii kaikin keinoin “saikuttamaan”? Kenelle Webinaari on suunnattu...
Leanin perusteet tuotannon työnjohdolle 06.04.2022 klo 10:00 – 11:30
Paranna kilpailukykyä lyhentämällä läpimenoaikaa ja sujuvoittamalla materiaalivirtausta ”Miksi joka paikka on materiaalia täynnä ja aikaa palaa monenlaisiin ongelmiin?” Leanin perusteet tuotannon työnjohdolle -webinaarikoulutus sisältää seuraavat teemat:– Lean...