Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!
Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.
Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.
Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.
Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.
Kenelle
- Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
- Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt
Hyödyt
- Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
- Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
- Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.
Koulutus alkaa
Päivä(t)
:
H(s)
:
Minuutti(a)
:
Second(s)
Muut viimeisimmät koulutukset
Power BI – eniten kysytyt 2022 (1/2 pv) 8.3.2021
Automatisoi raportointia Power BI:llä! Sinulle, jonka pitää luoda yhteenvetoraportteja omaan ja/tai muiden käyttöön tai harkitset Power BI:n käyttöönottoa.Et tarvitse Power BI:stä ennestään käyttökokemusta, mutta se helpottaa asioiden omaksumista Tässä...