Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!
Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.
Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.
Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.
Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.
Kenelle
- Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
- Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt
Hyödyt
- Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
- Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
- Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.
Koulutus alkaa
Päivä(t)
:
H(s)
:
Minuutti(a)
:
Second(s)
Muut viimeisimmät koulutukset
Ylläpidä yhteisöllisyyttä ja vahvista sitoutumista etätyössä (90 min) 03.05.2022 klo 10:00 – 11:30
Hyvät käytännöt me-hengen säilymiseen Yhteisöllisyys on noussut tärkeäksi teemaksi osana etä- ja hybridityötä viimeisen puolentoista vuoden aikana. Monessa organisaatiossa on havahduttu siihen, että yhteishenki on alkanut heikentyä eivätkä työntekijät enää sitoudu...
Johtajan puhetilanteet (90 min) 05.05.2022 klo 10:00 – 11:30
Johda puheella – johtajan puhetilanteet haltuun Puhumisen ja esiintymisen taidot ovat tulleet johtajille yhä tärkeämmiksi. Johtaja kohtaa työssään vaihtelevan joukon esiintymistilanteita, joista hänen odotetaan suoriutuvan kiitettävästi. Johtajan osaamista myös...
Työntekijän mielenterveysongelmien juridiikkaa (90 min) 05.05.2022 klo 13:00 – 14:30
Työnantajan oikeudelliset keinot ja ratkaisut, kun työntekijän mieli järkkyy Mielenterveyden häiriöt ovat yleisimpiä syitä sairauspoissaoloille. Mielenterveysongelmia kuitenkin myös salataan paljon. Kuinka niiden kanssa milloinkin olisi parasta toimia? Miten...
Onnistu uutena esimiehenä (1 pv) 02.03.2022
Uudistettu sisältö! Onnistu uutena esimiehenä -koulutuksessa saat laajan kokonaisnäkemyksen esimiestyössä käytännössä tarpeellisista seikoista. Koulutuksen jälkeen osallistujilla on aiempaa selkeämpi kuva esimiehen vastuista, mutta toisaalta myös oikeuksista. Koulutus...
Työntekijän mielenterveysongelmien juridiikkaa (90 min) 10.02.2022 klo 13:00 – 14:30
Suositun webinaarikoulutuksen uusinta! Työnantajan oikeudelliset keinot ja ratkaisut, kun työntekijän mieli järkkyy Mielenterveyden häiriöt ovat yleisimpiä syitä sairauspoissaoloille. Mielenterveysongelmia kuitenkin myös salataan paljon. Kuinka niiden kanssa...