Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.


Kenelle

  • Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
  • Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt

Hyödyt

  • Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
  • Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
  • Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.

Koulutus alkaa

Päivä(t)

:

H(s)

:

Minuutti(a)

:

Second(s)

Juha Porkka

Juha Porkka

MBA, Certified Extended DISC Trainer, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Juhalla on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Tutustu koulutukseen tarkemmin sen omalla verkkosivulla

Muut viimeisimmät koulutukset

Varoitus työelämässä (90 min) 26.04.2022 klo 13:00 – 14:30

Varoituksen merkitys työntekijälle, työnantajalle ja koko työyhteisölle Työntekijän varoittaminen on yleensä epämiellyttävä tehtävä – ja varoituksen saaminen tuntuu vielä kurjemmalta. Silti toisinaan, jos lievemmät ja lempeämmät keinot eivät tepsi, varoitus kannattaa...